Aşkın Aldı Benden Beni

Aşkın aldı benden beni
Aşkın aldı benden beni bana seni gerek seni
Ben yanarım dün ü günü bana seni gerek seni
Ne varlığa sevinirim ne yokluğa yerinirim
Aşkın ile avunurum bana seni gerek seni

Aşkın aşıklar öldürür aşk denizine daldırır
Tecelli ile doldurur bana seni gerek seni
Aşkın şarabından içem Mecnun olup yola düşem
Sensin dün ü gün endişem bana seni gerek seni

Sufilere sohbet gerek Ahilere ahret gerek
Mecnunlara Leyla gerek bana seni gerek seni
Eğer beni öldüreler kulum göğe savuralar
Toprağım anda çağırır bana seni gerek seni

Cennet dedikleri ne ki bir kaç köşkle birkaç huri
İsteyene ver onları bana seni gerek seni
Yunus-durur benim adım gün geçtikce artar ödüm
İki cihanda maksudum bana seni gerek seni



ŞOL CENNETİN IRMAKLARI
Şol Cennetin ırmakları Akar Allah deyu deyu.
Çıkmış İslam bülbülleri Öter Allah deyu deyu.
Salınır tuba dallarıKur'an okur hem dilleri
Cennet bağının gülleriKokar Allah deyu deyu.

Hep nurdandır direkleriGümüştendir yaprakları
Uzadıkça budakları Biter Allah deyu deyu.
Aydan aydındır yüzleri Şekerden tatlı gözleri
Cennette Huri kızları Gezer Allah deyu deyu

Kimler yiyip kimler içer Hep melekler rahmet saçar
İdris nebi hulle biçer Diker Allah deyu deyu.
Hakka aşık olan kişi Akar gözlerinin yaşı
Pürnur olur içi dışı Söyler Allah deyu deyu
Yunus Emre'm var yarına Koma bugünü yarına
Yarın Hak'kın divanına Varam Allah deyu deyu
YUNUS EMRE

Elhamdülillah

Haktan gelen şerbeti içtik elhamdulillah
Şol kudret denizini geçtik elhamdulillah
Şol karşıki dağları meşeleri bağları
Sağlık safalık ile aştık elhamdulillah

Kuru idik yaş olduk kanatlandık kuş olduk
Birbirmize eş olduk uçtuk elhamdulillah
Vardığımız illere şol safa gönüllere
Halka tapduk manisin saçtık elhamdulillah

Beri gel barışalım yad isen bilişelim
Atımız eğerlendi estik elhamdulillah
İndik Rum'u kışladık çok hayır şer işledik
Uş bahar geldi geri göçtük elhamdulillah

Dirildik pınar olduk irkildik ırmak olduk
Artık denize dolduk taştık elhamdulillah
Taptuğun tapusuna kul olduk kapusuna
Yunus miskin çiğ idik piştik elhamdulillah

Yunus Emre



Bu blogdaki popüler yayınlar

Ezan ve Makamları

Tahir Cinet