Kitabın devamı

Çin'de corona virüs 19 salgını, dalga, dalga dünyaya yayıldı ve on mart iki bin yirmi tarihinde
Ülkemizde bundan nasibini aldı. Hükümetimiz salgının önüne geçmek için bazı önlemler aldı.belirli
günlerde sokağa çıkma yasağıgetirildi,65 yaş üstünde olan vataşdaşlarımıza sokağa çıkma yasağı tam
uygulandı, Camilere, kahvelere gitmemiz yasaklandı
 Ramazan ayı geldi yasaklar devam etti, teravi cuma  namazları kılınmadı.Zamanla kısıtlamalar
 hafifledi fakat salgın tam engellenemedi. BU arada hükümetimiz Ayasofyayı ibadete açtı, ilk günü
binlerce insan Ayosofya ve çevresinde, hastalık bulaşacak korkusu olmadan namazlarını kıldılar. Bunun
 akabinde sağlık bakanının açıklamasına göre en az üç bin kişiye hastalık bulaşmış.Bizler Millet
olarak gereken korunmayı yaparsak inanın 15 günde ülkemizde korona 19 u  bitiririz. Böyle durumlarda
her vatandaş bir, birierini uyararak bilinçlenmeliyiz.Düyada hiç bir devlet, halk yardımcı olmazsa
başarılı olamaz.
Oğlum Recep ve üç arkaşı  Soner, Yağmur ve ümit ile sahilde sahipli bir arsa kiraladılar, oraya mutfak,
 tualet, duş ve oturacak şekilde yerler yaptılar. Ben!yemek için üç metrelik piknik masa yaptım
 Recep, Rüzgar ve güneş enerjisi ile  elektirik işini halletti. Kurban bayramı için bir hafta
evvel oğlum Güray ve eşi Türkan, kızım kadriye ve eşi damadım Sadık, torunum Tuğba ve eşi damadımız
Serkan,Torum Burak, torunum Başak ve Nişanlısı Eren, Torunum Tugay ve eşi Gülşah  ve süper dördüncü
kuşak büyük ninesinin sevgilisi,torunumuz Kerem geldiler, Çadırlar kurdular. Kurban Bayramını
Soner ve eşi Elena, oğlum Recep ve eşi Ülkü de beraber bir arada kutladık ve hep beraber güzel
bir tatil yaptık. Köy evimizde boş durmuyoruz ,eşim Hatice evimizin önünü çiçek bahçesine çevirdi,
 onlarımı sulanması ile vakit geçiriyoruz.On dört yıldır burdayız ilk defa böyle su sikıntısı
yaşıyoruz.Köyümüzü bu sene kuraklık vurdu, altı ayı geçti yağmur yağmadı, ev ve köy çeşmelerinde
sular kesik, depolarımızı tankerlerin getirdiği sularla dolduruyoruz
Tankerle su getiren komşularımız olmazsa hiç su bulamıyacağız.Su yokluğundan banyo yapmalarımızı
kısıtladık.
Köyde salça yapma zamanı geldi. Komşularlmız evlerinin önerinde yaktıkları ateşe kazanları koyup
Doğranmış domoteslari koyarak kaynatıyorlar, k kışlık salçalarını hazırlıyorlar.
Köyümüze şehirlerden, Fransadan  gelenler tarafından bir çok binalar yapıldı, Yazın nüfus artıyor,
 kışın azalıyor, aralarında bizim gibi yaz , kış oturanlarda var.
Reisicumhur'umuz Sayın Tayip Edoğan 21 ağustos 2020  Cuma günü Millete bir müjdesi olduğunu
bildirdi, hep beraber bekliyoruz.
Bugün 22 ağustos 2020 cuma, saat 15 Sayın Cumhurbaşkanımız müjdesini verdi.
Karadenizde 320 milyar Metreküp doğalgaz bulundu!
Bu gazı kim çıkaracak, yabancılar çıkarırsa bizim %  kaçı olacak, kaç yılda çıkarılacak, Biz çıkararırsak kaç yılda çıkarabiliriz (Bilim adamlarına göre an az 20 yıl )diye yorumlar yaptılar bunlar bu söylentilere karşı her hangi bir bilgiler açıklamadı. İnşallah hayırımıza olur.